Salı, Ağustos 25, 2009

elbow - grounds for divorce


sanırım bu elbow acaip az deger verilen, ama deger verilmeyi hakeden (ulen ingilizler ne güzel kelime yapmislar bunun icin "underestimated" diye.. benim kelime haznemde niye türkcesi yok) bir grup. acaba ben müzik piyasasindan uzaklastigim icin mi böyle geliyor? eskisi gibi takip edemiyorum kabul etmeliyim. ama helldoradoya gibi sikko bi gruba verilen önemin onda biri elbow'a verilmiyor. ki bence verilmeli. grounds for divorce 2008 tarihli albümlerinden cikan bir eser. benim ancak bi kac gündür haberim var. öyle böyle de bir sarki degilmis.. mine gelse de gruba ne kadar önem verilip verilmedigini anlatsa. kendisi ms pitchwork kivaminda, gavur illerini bagimsiz, alternatif müzikleri konusunda sarkiya sarki katmis bir insandir. sahsen benim bildiklerimin yarisini coktan unutmus oldugunu dusunuyorum.. velhasil elbow söylüyor ayrilmak için mazeret...