Perşembe, Temmuz 23, 2009

20 bin kişiyi kafalayıp piramit yaptırmak


dev proje, discovery'e cikacak mega yapilar ayarinda bir şey bu..

şimdi olay şöyle.. biz türk erkekleri, türkiyedeki kızların yataga girme oranlarinin düşüklüğünden dolayi 20li yaşlarımızın ortalarında laf ebeliginde kendimizi aşıyoruz. o an istedigimiz yegane şey yataga atmak oldugundan, tava getirdigimiz kiza ancak "hadi seviselim" komutu verebiliyoruz..

oysa meslek içi egitim ile kendimizi gelistirebilirsek, yarinlara miras olacak, cocuklarimizin, "atalarimiz ne cileler cekmis" diyebilecekleri bir miras birakabiliriz..

efendiler!! kizi yataga atmak yerine kizlara "afyonda piramit yapalim" desek? "işte onca emek, onca yatirim sonrasinda ülkeme hizmet ediyorum" demiş olmaz miyiz? turizm hamlesi degil midir bu?

hadi sevgililik muhabbetini geçtim, bu ülke "albay'ın karısına bu telefondan tacizde bulunulmus, cabuk gidin 500 kontur alin" diyen insanlara kilo kilo kontur alan insanlarla dolu.. ne var kontur yerine taş taşıtsak?

hem afyon dedigin sehir tas ocaklarina yakin, ayni zamanda turizm'e ac bi şehir.. hadi tas ocaklarini, mermer ocaklarini gectim sehrin ortasinda kocaman kaya var yahu. onu kes piramit yap.. hemen oradan cikarttiririz taşı "sevgilim, bebegim benim için şu taşı tepeye taşır mısın, ayrica allaskina kac insan var ki aynı filmlerden hoslansin ya??" demek zor mu?