Cumartesi, Nisan 18, 2009

rüyada obama görmek

gerçek hayatimin alengirli olduğu donemlerde "ne olacak ne bitecek" diye dellendiğim anlarda, rüyalarim da bir garip oluyor.. böyle bir mesaj vermeye calisiyor "onu oyle yapma" falan diyor olabilir rüya tanrisi ama benim o rüya tabirlerinde kendine paye çıkaracak bir yeteneğim yok. hazreti yusuf gibi "7 sene kuraklik, 7 sene de bolluk olacak sonra züleyha'ya çakacağım" desem apayri yerlerde olurdum gerçi.. her neyse geçen rüyamda obama'yi gordum alenen. bir kaç gündür adama aileden biriymis gibi bakmamin nedeni budur..


bir şekilde ben bunun yardimci antrenoru, yardımcı başkanı, başkan yardımcısı gibi bir şey olmuşum.. hop ben dolaniyorum peşinden. vay efendim şöyle yapalim vay efendim böyle yapalim diye..

bir şekilde bizim türk heyeti de amerikalara gitmiş ben de onlarla obi'den evvel konuşacagim. "şöyle durun böyle edin, aman ha başkanımız o dikkatli olalim, görünce hemen davulları çalın" falan diyorum.. şu yılanların öcü filmindeki kaymakam bekleyen muhtar gibi ayar veriyorum eşrafa..

hop geliyor bu obama dingili.. selamun aleyküm nasilsiniz arkedeşle falan diyor (nedense afyon şivesi ile konuşuyor) ben de tüm sorulara kendim cevap veriyorum. cocugunu doktora goturen ittiatli anne gibi

-şimdi doktor bey bizim bogazlarimiz agriyor biraz. ama böyle bi öksürük de garip yani..

dermiş gibi "iyiyiz başkanim, sagliginiza duaciyiz baskanim" falan diyorum.. bu sinirleniyor.. yavşak olmasindan gelli "ülen, sana mi sorup durum ben? halka sorayon sen ne garisiyon arkedeş" diyor bana.

rüyanın bu bölümü birden bitiveriyor. kendimi izmirde buluyorum. meersem alinmisim o başbakan yaverliği görevinden. ben obama'nin kılıç uur'u olmak istiyordum aslen rüyamda.. yani böyle hatiratlarimi yazayim "obama'li günler" basligini koyayim falan diyordum ama olmadi izmir'e tayin cikti.. napalim diyorum ki o sirada yenge telefon aciyor. obama'nin karisi.. "ya uurcum ben izmire gelicem gezdirirsin" falan diyor.. "hay hay" diyorum tabi. koca obama'nin karisi ne dicem "yok efendim ben cesme'ye gidiyorum bu hafta sonu" diyemem dimi?

neyse yenge geliyor.. emekli maaşimi cekcem diyor bu. erken emekli olmus istege bagli ödemiş obama bunun sigortasini disardan (acaip ciddiyim) onu da kaptiriyor muyum makineye.. allah ne yapacagimi sasiriorum korkudan, gizli servis tarafindan iceri alinma korkusundan uyani veriyorum.

şimdi bu rüyalarin dandikliği şurada: rüya tabirlerinde asla ve asla istedğiniz randimana kavuşamiyorsunuz.. yani orada

"obama görmek: anne tarafindan bir müjde alacaginiza delalettir" gibi bir şey yazmiyor.. ya da ne bileyim

"istege bagli emeklilik" : bolluga delalettir

demiyor.. aramak taramak, daha tümevarimsal kavramlarla saldirmak gerekiyor.. üstün acik kalmis gerzekligine girmeden dertlenmek gerekiyor.. hell yeah bebegim.