Perşembe, Nisan 30, 2009

kurabiye canavari'na dur demeli!


bazi arkadaslarim dandiklik yapip facebookta bu kurabiye canavari hayvanatinin hayrani olmuslar.. sahsen ben yakistiramadim arkadaslarima.. kendine birer birer mesaj atip "gittiginiz yol yol degil" dedim.. sonra bişeyler söylediler ben de "hasiktir len yavşak" diye cevap vermek zorunda kaldim ki hoş olaylar olmadi..

bu kurabiye canavari tanidigim en israfkar hayvandir.. bunu basta belirteyim.. bu yasa geldim hala bu israfi bu rezaleti anlamiyorum arkadas.. sen kücüklere örnek olacak, büyüklere saygi duyacak bir kukla şöleni düzenle (susam sokagi adinda) sonrasinda böyle mundar bir hayvanati programa entegre et.

o hanimelleri, o eti piknikleri agzina alip kirip atiyordu bu hayvan.. hayvan demeye dilim ermiyor ama yani sonucta hayvan. mavi tonunu sigtiimin kopegi..

hayir madem yiyemiyeceksin fakir fukaraya ver. rezalet. kirip kirip at.. böyle mi örnek olacaksin böyle mi iyi canavar olacagsin.. talugatina tükürdüümün.. kizdim yine bak..

esas kurabiye canavari bence cia in gudumunde bir canavardir.
hatta elimde belgeler var
amerikan bayragindaki en sasali renk nedir? mavi.. peki baskanin ultra süper ucaginin rengi nedir mavi.. peki kurabiye canavarinin rengi nedir? bildiniz o da mavi.

kendi tv lerinde göstermezler kurabiye canavarini.. bizim tvlerimizde gösterirler. nicin? gencler daha cok kurabiye yesin. kirip kirip tükürsünler diye.. böyle uc kagitcilik, boyle misyoner bir dava görmedim ben..

yani ne demek. benim ülkemin benim halkimin emegi ile, teri ile, gap imin suyu ile uretilmis bugdaylardan yapilmis, cocugumun colugumun rizkini israf edecek ziyan edicek ben "feda olsun" diyecegim. yok ya? annesi güzel mi onun?

ben azuth usta.. karincanin bile kilina zarar vermeyen ben. ceker vururum anliyor musun.. vururum ve arkama dönüp bakmam bile..