Cuma, Nisan 03, 2009

cehenneme gittiğinde benden selam söyle


"how i met your mother"'in bu haftaki bölümü "cehennem silahi" serilerine saygı niteliğinde bir bölümdü ya, ben de istiyorum ki gönlümdeki bir amerikan film klişesini dile getireyim "bu işler için çok yaşlıyım" dan ziyade daha canavar, daha firlama bir klişe bu.. "cehenneme gittiğinde beni frank gönderdi de" kivaminda.. hey yavrum hey..

şahsen bir aksiyon filminde duyulabilecek en sahane sozlerden bir tanesi bu.. sahsen ben bunu soyleyen bruce wills oldugunda bir titriyor bir kendime geliyorum.. aman tanrim..

(bruce wills adama silahini dogrultmustur)
+yapma dur yapma!!
-cehenneme gittiginde beni bobby gönderdi de! *bang*

aman allahim..

bu konuda zerre geyik yapmak istemiyorum. ciddi ciddi enfes.. gerçi mesela cehennem konseptini cikardigimizda biraz yavan kacabiliyor

+hayir yapma nolur!!
-bakkala gittiğinde beni babam gönderdi de!! *manto giydirme efekti*