Pazar, Mart 08, 2009

ne demek paramız yok


bu repliğe bayılıyorum açıkcası.. emrah'in kardeşi falan söyler filmlerde.. hatta tam olarak şu şekil "ne demek paramız yok, alacaksınız istediğim elbiseyi" hey yavrum hey.. senin ben ağzını burnunu kirarim orospu, diyemiyor kimse..

abicim anlamiyorum ben bu kizlar aile bu kadar fakirken nasıl oluyor zenginlerin gittikleri okullara gidip öykünebiliyorlar zenginlere?
ayrica bu emrah hadi piç annesi de ezik bişi bi sopa alip girisemiyor mu bu kiza "al bunu giyin" diyerek..
vallahi ben tek cocuktum sahane seyler isterdim de sahane dayak yerdim "daha yeni çivili futbol oyunu tahtasi yaptik bu kaykay da neyin nesi oluyor" diye bilmiyorum yahu..

benim de basima geldi.. gelmedi degil.. gecenlerde cabrio mini cooper im ile gidiyorum işiklarda durdum. hop liseli bir kiz bana sus yapiyor bindi.. optuk yanaklarimdan sonra arkadaslarina donup "hadi arkadaslar gorusuruz" dedi.. sonradan aglamalar etmeler. "kusura bakma arkadaslarima zengin ve yakisikli erkek arkadas buldum" dedim demeler.. başımıza geliyor boyle seyler..