Çarşamba, Mart 25, 2009

Haftanın şarkısı #14





eskiden daha çok olurdu bu, bereket bu aralar son bir senede, yani ameliyattan sonra biraz duruldu işler. sabahları kalkardım ve "süpriz" yürüyemez olurdum.. geçen pazar da başıma gelen buydu. eh artık morali bozmuyor insan. 2 gün tatil alındı, hafta sonu tatili iki gün daha uzatıldı. ve haftanın şarkısı söylendi "this is the life"

amy macdonald'in sarkisini yanlis bilmiyorsam katina gondermisti bana. sonra da albümünü indirdim ben. kadina alenen bayiliyorum ama öyle çok alıcı gözle baktığım söylenemez. işte güzel şarkı söylüyor, bildik yakalayıcı ritimler güzel şarkı sözleri, onun dışında merhaba merhabadan ileri gitmez muhabbetimiz. bir "yael naim" degil anlayacaginiz.. velhasil haftanın şarkısı, beklenmedik boktanlıklarla karşılaşıp, moralini bozmadan yeni yeni yollar bulanlara gitsin.. but where you gonna sleep tonight?