Pazar, Mart 15, 2009

Haftanın şarkısı #13 ve mim








her neyse şarkı çalmaya devam ederken ben size bir de mim'den bahsedeyim. bu blog ortamlarında insanların sosyalleşmesi çok da mümkün değil. ama nihayetinde insanoğlu tanışmak istiyor, iletişim içinde olmak istiyor, "yalnizlik allaha mahsus" şeklinde bir lafım var mesela bizzat benim.. bunun için mim diye bir hadise uydurulmuş. ben başlarında yemek falan zannediyordum bunu. "pucca bana mim göndermiş" dediğimde mesela, böyle yoğurtlu bir şey sanıyordum. "saolsun bugun de karnımız doydu" diyebileceğin bir şey. hayır değil.. bir anket gibi, soru gibi bir şey bu. takip ettiğin blogdaki insan sana diyor, sen de kendi blogundan cevap veriyorsun..

pucca internet alemlerinde kiminle sevişmek istersin sorusuna beni cevap olarak göstermiş. allah bir kere değil bin kere razı olsun.. ben de şimdi karşılık vermeli, takip ettiğim bloggerlardan kiminle sevişmek isterim onu dile getirmeliyim. zira başımın etini yedi 2 gündür. "olm böylelikle milleti mim'den tiksindircez" dedi.. "wuhuuu" dedim.. ama eşim, dostum, bacım takip ediyor blogu.. bilemedim de bir yandan.. her neyse masuscuktan şey edelim. şimdi ben mesela çoşkunmuşum ama masuscuktan, az sonra ismini verceklerim de köyden kaçmışlar ünlü olcaklarmış mesela. ünlü yapcakmışım ben de onları masuscuktan.. tabi bunlar tanıdıgım konustugum insanlar, blogumu takip eden nesiller. şimdi girip paniklemeyin "benim manitama sen nasil şey edersin" diye.. salaklaşmayın..

t.u.b.a. (sırf türk filmleri yüzünden), karamel (hastasıyım tek gözlü cyclopslarin, hem bir iki kere mimlediydi beni, buyursun mim öyle olmaz böyle olur), voodoo girl (o da mimlemiş beni de.. onçin.. bi de groove a saygıdan), jacklin de var (ki sanırım assolist gibi bişi bu. hepsini geçelim bi tek jaklin olabilir.. yagmur damlası olsam kalbine düşerim o derece) ve aklıma gelmeyen onlarcası... hell yeah..


ha bu arada Haftanın şarkısı "shawn lee" adli bi abimizden.. abimiz dediğime bakmayın, bu moby ile gelen bir sikkoluk. şarkıyı başkasına söyletiyorsun, sonra üstüne şarkıyı söyleyenin ismini yazmak yerine kendi ismini yaziyorsun. ha senin yaptıkların da iş olsa, bilgisayarın başında otur ciyuv ciyuv yap.. şahsen sevmiyorum bu goygoyculuğu ama yine de bazen mükemmel şarkılar çıkabiliyor. moby'ninkiler, ne bileyim gnarls barkley'inkiler, shantel'inkiler gibi.. ama şarkıyı söyleyen yok.. yarin bi gün ben çıksam "moby nin 1999 tarihli kasetiden şarkı söyledim, evet pencereden kar geliyor u ben söyledim" desem, kimse aksini iddia edemez sanırım.