Perşembe, Şubat 26, 2009

Jackson Pollock No 5 veya 2 bilemiyorum 7 de olabilir

yukardaki foto amerikan kaydirigukbak ressam jackson pollock'un bir eseri. gecen sene rembrandt gösterirken iyiydi de modern sanata deginmeyecek misin diyenlere selam olsun. buyrun modern sanat bu.. hadi buyur bakalim bu tabloyu ayir diger jackson pollocklardan..

hoş ben bu resmi çizen arkadasin öncülügünü yaptigi, ve en basarili orneklerini verdigi sanatini ben, bulutta, patateste, arinin peteginde "allah yazisi" arayan manyak mümin dostlarimiza benzetiorum.. yani tamamen random olarak olusturulmus bir resmi, bir kez daha tekrar edemeyecegin bir resmi "burada soyut calistim ve savasi anlattim" seklinde aciklamak sacmalik gelior.. sahsen ben bu tarz bir, duvara boya atayim, aman paleti firlatayim amele sümügü gibi yapissin, seklinde sanata yonelsem 3 gün sonra "hasiktir kirmizi boyayi attim, allah yazdi lan! mesaj olsa gerek.. birakiorum cat stevens gibi olucam.. kendimi dine vericem" derim..

bu adamin sanatini sevmiorum, sanat olarak gormuorum, sanat olarak gorenlerin de anlini karislarim.. hele ki 140 milyon dolar verip bu adamin tamamen "rastlantisal" yaptigi bir calismayi alanlarla ise özel konusmak istiyorum.