Cuma, Şubat 06, 2009

Göz fotografı


üstteki göz karamel arkadaşın gözü.. yani sanırım onun gözü bilmiyorum.. onun olmaya bilir konuyu getireceğim yer onun gözü olmadığından çok dertli değilim..

çok özeniyorum ben bu göz olayına.. yıllar yılı tüm beni seven insanların vucudumun geri kalanını tırt bulması neticesinde direk göze odaklanıldı çünkü.. "gözlerin çok güzel" dendi edildi. ben de madem bir gözlerim var, onun üzerine gideyim istedim yıllar yılı.. gittim de.. buyrun aşağıda..


insan üzülüyor yahu.. ben de isterdim internet sitelerinde gözümün fotosu olsun.. "vaay" desinler, sauron veyahur robert deniro misali "gözüm sizin üzerinizde arkadaşım!" mesaji vereyim.. ama olmuyor.. ne kadar istesem de olmuyor. yapacak bir şey yok.. lanet olsun dostum.. oh bebek..

bu arada hazır fotograflardan bahsetmisken, sabahin köründe şundan da bahsedeyim.. eskiden sadece ölülerin fotograflari çekilirmiş.. avrupada, amerika'da insan, sanki ölü dostlarımız ölmemiş de bizimle neşe içinde canlı oturuyorlarmış gibi onlarla birlikte foto çektirirlermiş.. zira fotograf hem hayatta bir tane cekilecek kadar cok pahaliymis, hem de fotografin olmasi icin onune gecip 5 dakika hareketsiz durmak gerekiyormus.. hepimiz hem fikirizdir ki ölülerin senden benden iyi yaptiklari bir şey varsa oda hareketsiz durmak..

ama tabi bereket bu gelenekten vazgecilmis.. fotograf cekmek, ölüm gibi özel günleri beklemeyi gerektirecek kadar ucuzlayinca vazgecmisler sanirim.. ya da birisi cikip "ne yapioruz mina koyiim biz ya?" demis olabilir.. bilemiorum..

File:Deadgirlwmomsnpops.jpg
misal bu fotoda, annesi ve babası nefes alıp verirken kız nefesini sonsuza kadar tutmaya karar vermiş.. daha ayrıntılı bilgiyi şuradan edinebilirsiniz..