Cumartesi, Ocak 17, 2009

Haftanın Şarkısı #4


bu hafta pazartesi'den evvel haftanın şarkısını ayarladım zira hafta içinde işlerim var.. eksik kalsın istemiyorum.. şarkımız semiramis pekkan'dan.. aşkolsun sevgilim sana.. öyle bi mesaj kaygısı falan yok. baştan söyleyeyim de. sadece melodisini tonunu acaip çok seviyorum. orjinalini bulsaydım orjinalini haftanın şarkısı yapardım. dandik sözleri olanını değil..

ıssız adamla birlikte gazlanan semiramis pekkan sevgisinin görünmeyen tarafinda bulunan enfes bir sarkidir askolsun sevgilim sana.. muhtemelen enrico macias gibi bir adama aittir orjinali bu sarkinin. bizzat semiramis hanim'a mail attim bu konuda ama bir geri donusu olmadi.. tabi paramiz yok ya bizim. yatimiz katimiz yok ya geri donulmez tabi.. her neyse.. sarki 1972 tarihli semiramis adli albümden.. zaten semiramis pekkan'in tüm albümlerinin ismi semiramis.. yat filosu adlandirir gibi albüm adlandirmislar.. "semiramis bir","semiramis ii","semiramis kaptan","sehit ast tegmen semiramis" gibi albüm isimleri var ki garip.. ajda pekkan gibi bir süperstarin kiz kardesine semiramis simpson a yakismiyor bu hic.. her neyse.. sarki mükemmel.. ama sözler dandik gerçekten.. iki satır bir şey yazılmış zaten. neresi güzel olabilir ki?

ps: o gobek niye öyle ya?