Salı, Aralık 30, 2008

Tek Maçtan Yatanlar Sendikası


bir eksikliği kapatacak, mazlumların hakkini arayacak, toplumun refahini saglayacak bir sendikadir, bir örgüttür bu.. hesap sormaya, taviz vermemeye yonelik bir olusumdur..

hepimizin başına gelmiştir.. 500 milyon alacagimiz kuponda 1 e 4.2 oranlari tutmuş, ama chelsea gidip watford a yenilmiştir.. 1.05 lik orandan yatmistir o kupon.. işte bu sendika, bu maçların oluşmasından sonra hesap soracak.. sahadaki insan daha bir sorumlu oynayacak o zaman.. mesela barselonali oyuncu messi diyecek "ben bu cluj u yenemessem tek mactan yatanlar sendikasi benim üzerime yürür, boykot olur, bez bebeklerim yakılır, tavir alinir". o zaman daha sevkle oynayacak atacak da golunu. barcelona nou camp'da cluj ile berabere kalmayacak..

örgütlenelim efendiler.. örgütlenelim hanfendiler.. birlik olduğumuz sürece hakkımızı elde ederiz!

misal aynı sendikayı yıl başı çekilişinde ikramiye çıkmayan biletler için de işletebiliriz.. o da 6 liralik çeyrek bilet aliyor, ben de 6 liralik bilet aliyorum. ona niye 6.5 milyon çıkıyor da bana amorti bile çıkmıyor? bu haksızlık değil mi? evet büyük haksızlık. ya ikramiye çıkacak biletler pahalı olsun, ya da herkese ikramiye çıksın..

işte sendikamız bunları düzenlemek, haksizliklari gidermek için kurulacaktir.. yaşasın!


günlerin bugun getirdiği, tek maçtan yatmaktır
ancak bu böyle gitmez, inter kendi sahasında kaybetmez
yepyeni bir kupon gelir biz de ve her yerde

timyabeçe, timyabeçe bahisçinin, kumarbazın sendikası
binlerce tl'nin şanlı yolunda, ilerleyen halkın sendikası