Perşembe, Aralık 18, 2008

Sermet Erkin

bulundugum mekanda tv açık oluyor. ama devamlı cnbce olsun, cnn olsun bu tarz kanallar. ama az önce tv de sermet erkin'i gördüm.. cnbce de ne arıyordu, ekonomik buhranın sihirbazlara ne tür sorunlar çıkardığını mı tartışıyordu bilmiyorum.. ama ben öfkeden kudurdum. gecmisin hasetli defterlerini kapatamamisim. kalender bir
insan olamamis, ofkemi yenememisim.. hindistanda gecirdigim 2 sene resmen boşa gitmis.. fakat çok sahane fotolar cektirdim yine de hindistanda.. facebooka koydum.. tagledim bi de.. bu ben bu dalaylama..

neyse husumetin kaynagini aciklayayim.. bu sermet erkin bir gün bizim okula geldi.. neyse efendim günes gözlükleri korumalar falan. sanirsin film artisti.. neyse cikti sahneye basladi sovunu yapmaya.. kuslar kelebekler alkislar kiyamet..
bir yerde "aranizdan bir gönüllü var mi " dedi.. ben de o sirada beyruttan yeni gelmiim iç savas yorgunuyum basima daha kotu ne gelebilir ki diye düşündüm "ben gönüllüyüm" dedim..

neyse efendim ciktim sahneye adin dedi.. gercek adimi kullanamazdim "filiz" dedim.. "bir erkek için garip bir isim" dedi "sermet cok normal ya" dedim.. aramizda ilk dakikadan bir sogukluk olmustu. artik egolarimiz gizliden gizliye savasiyordu. "gir lan sandigin icine" dedi bana "sihirbaz oldugunuz kadar küstahsiniz da" dememle sandigin icine girmem bir oldu.. sandigin sicak ortami ve benim de tuvaletim gelmesiyle bir de sahne heyecani ile sali verdim sandigin içine" neyse sonradan bicaklar bilmem neler..

"ay cik cik cik batirdin" falan dedi bu.. ya dedim "korktum mina koyiim".. arkadaslar da gülüyor bi yandan.. "gülmeyin lan ipneler.. siz girin yiyorsa" diyemedim cünkü.. müdür yardimcimiz en ön siradaydi sapik gibi.. hayir koca müdür yardimcisisin, sermet erkin izliyorsun lan.. o da ayri bir paradox.. neyse..

delikanli adam inceden yaklasir "hafiz işedin istersen arkadan kaç" falan der.. rezil etmez insani.. ama bu piç!! bu sermet hiyari!! üzerimden populerite yapti. kari kiz kaldirdi..

bir gün bulucam oglum seni.. bir gün silicem seni piyasadan..
bu da böyle bir animdir..hell yeah bebegim.. come on..