Salı, Aralık 23, 2008

Rahmi Koç


geçtiğimiz beşiktaş maçı yazısında "elalemin zengini "batman" olurken bizimkisi beşiktaşlı oluyor" diye bir şeyler gevelemiştim.. "kaptan aç bu cümleyi" gibisinden tepkiler aldım ki rahmi koç hakkında yazma zamanımın geldigini düşünüyorum şu an..

özellikle her batman izleyisimde rahmi koç'un kendisine çok kızıyorum. elalemin zengini batman oluyor, kotulerle savasiyor, rahmi koç dünya turu yapsin, ali sami yen'de derbi izlesin.. yazik cidden yazik.. boyle bir aksa ortamlara, ciksa sabanci kulelerinin tepesine, baksa sehre ama yok.. gezsin dolassin, müze acsin.. yaziklar olsun yeminle.. ya adam batman olamadi ne bileyim sivaskangalman falan olur yahu, illa ki olur ama bişi.. o kadar para var, toplumsal sorumluluk diye bir şey var yahu!!! ya hic olmadi iron man misali bir şey ol yahu.. yaptir tofaşta

kaportayi, izocam dose icine yap isi yalitimini ne bileyim efendim, koçtaş'tan ekipman dose beline, alet kemeri al, aygaz'dan bas lpg'yi uç icabinda, arçelik'ten döşe elektronik aksami, ankastre iron man yap ama yok.. otursun paşam.. giysin sandaletleri, giysin hasir sapkalarini gezsin..

bilmiyorum arkadas.. bazen vizyonu cok dar insanlarin elinde oluyor güç.. yanlissam "yanlissin azuth agabey!" deyin... bakin buraya yaziyorum, ayni imkan bende olsun kandili tek başına basarip "dagilin len!!!" derim "terbiyesizler" derim.. milli duygularlan hareket ederim.. icabinda ormanlari sondururum!

ilenç olsun sana rahmi koç!!

bu arada unutturmayın bir ara ultras ünlülerden bahsedeceğiz.. benim bildiğim fenerbahçe taraftarı ibrahim tatlıses, celal pir, eski genel kurmay paşamız yaşar büyükanıt, galatasaray'da sivas deplasmanına bile giden mehmet ali birand gibi kulup yönetiminde olmayıp da fanatik birer taraftar olan ünlülerden.. pek eğlenceli geliyorlar zira bana.